vrijdag 11 september 2015

Sweater

Nadat ik al die mooie sweaters zag voorbijkomen van andere naaisters, kreeg ik ook de kriebels te pakken om er eentje te maken.

Het modelletje komt uit de laatste editie van B*Inspired, afgewerkt met een knalroze rits wat mooi uitkomt tegen de zwarte sweaterstof met een subtiel spikkeltje erin.

De strijkapplicatie van Van Ikke had ik al geruime tijd liggen maar nog nooit het passende project gevonden om deze te gebruiken.








Patroon: B*Inspired Editie 5 - Model 1560 B
Zwarte gespikkelde sweaterstof:  Stoffenstraat Kasterlee
Strijkapplicatie: Van Ikke - www.vanikke.nl
Oudroze sweatbroek:  JBC
 

11 opmerkingen:

  1. leuk met die rits als extra accent en echt wel een leuke stof!
    supergoed gedaan dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique dinges

    Groetjes
    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Caro! Echt chique! Lijkt wel uit een dure winkel te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk geworden zeg ! Leuke broek ook volgens mij helaas geen jbc in nederland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk inderdaad dat JBC enkel maar in Belgie is, maar dit model lijkt heel erg op de Hudson pants die ik gemaakt heb!

      Verwijderen
  5. Prachtig, ik dacht echt dat j paspel was mr NEE een rits: sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen