zondag 8 mei 2016

Alice In Wonderland

Ik heb een dochter met nogal een rare smaak voor haar leeftijd (ik hoor bepaalde mensen al denken, van wie zou ze die rare smaak hebben ;-))

Ze is verzot op films met Johnny Depp, zoals Alice in Wonderland, Charlie and the Chocolate Factory, Dark Shadows, Into the Woods, Edward Scissorhands, ...

Toen ik dit Alice in Wonderland stofje tegenkwam heb ik geen moment getwijfeld om deze te bestellen!

Mijn bedoeling was om er een slaapkleedje van te maken voor Fleur, maar o nee, zij dacht daar anders over.  Ik moest er een kleedje van maken voor overdag want ze wil per sé naar school in haar Alice in Wonderland kleedje.

Ik maakte een luchtig zomerkleedje, de mouwen en hals werkte ik af met zwart-wit gestreepte boordstof, assorti met de gestreepte truitjes van de tweeling afgebeeld op de stof.  :-)




Foto's van tijdens dit zonovergoten weekend.  Meer van dat aub!!















Stof:  Megastoffen
Patroon: Ottobre 3/2013 (tuniek verlengd tot jurk)




6 opmerkingen:

  1. MOOI met dat boordje... zorgt voor rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo grappig! En veel te mooi om in te slapen hoor, Fleur heeft overschot van gelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Speciaal, maar mooi. Het staat haar.
    Ze heeft een goede smaak, jouw Fleur. Johnny Depp is fantastisch! En dan mag een jurk in die stof zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldig stofje! Superleuk zo als jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Johnny Depp, ge kunt het haar niet kwalijk nemen, daar zou ik ook wel naar kunnen kijken. Er zijn ergere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha... Johnny Depp! My all time favourite. Een dochter met veel smaak. En een tof jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen