dinsdag 28 februari 2017

Swoon naaiweekend

Afgelopen weekend ging ik met An op Swoon naaiweekend in het alom gekende Heibrand in Westmalle (op 5 min. van waar ik woon nvdr ;-)).

Vrijdagavond begon al meteen goed.  Een stoffenparty door La Mima's!  Een zeer leuke dame met prachtige stoffen.  Check zeker haar webshop!




De volgende 2 dagen was het naaien, naaien, naaien.  En dat hebben we gedaan ook van in de vroege tot de late uurtjes!

Ik had de Stella, de Dollie en de Rosie op het programma staan.
De Stella nam iets meer tijd in beslag dan ik verwacht had waardoor deze pas op zaterdagavond laat af was.  Maar oh zo content van!  <3






Op zondagochtend begon ik aan de Dollie.  Een tasje voor de dochter.  Deze zat op een 3-tal uurtjes in elkaar.  Echt een heel schattig klein tasje!
Fleur vindt hem super!  <3







Zondagnamiddag begon ik nog aan de Rosie maar deze moet ik de komende dagen nog verder afwerken, deze is helaas op weekend niet af geraakt.


Dit weekend weer heel wat nieuwe leuke mensen leren kennen!


En samen een heleboel prachtige tassen gemaakt!




Graag wil ik Noor extra bedanken voor de organisatie!!!
Zij had voor ons nog een goedgevulde goodiebag voorzien!


Hopelijk tot een volgende keer allemaal!



14 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie tassen! Ook een groot swoonliefhebber hier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, die Soown is de max, daar zitten heel wat uurtjes in! Je zal ermee kunnen pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh prachtig! Zo'n mooie tassen. Simpele tassen genoeg hier in huis maar zo'n toppertjes daar heb ik nog een workshop voor nodig (en een schop onder mijn kont)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie tassen !!
    En wel tof om te zien dat elk naaiweekend toch weer heel andere resultaten oplevert. Wij gingen een weekendje eerder, en daar rolden vooral jurkjes onder de machines uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gat in mijn cultuur, ik hoorde nog nooit van Swoon! Maar kben meteen fan! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaaai daar is goed gewerkt geweest! Prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij je te leren kennen Caro.... :)
    En wat een mooie Bag maakte je... stiekem jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knappe tassen en zoveel moois werd er gemaakt op het weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, al die tassen! Zag er een top-weekendje uit!

    BeantwoordenVerwijderen